Mittal Steel - stalowe odchudzanie

moj nowy blog

Proba zmiany diety

Grudzień 16th, 2015

odchudzanie

Próba zmiany swojej diety na zdrowszą jest czymś dobrym. Potem jednak zaczynają oni eliminować całe grupy jedzenia ze swoich diet. Pozbywają się mięsa, ponieważ gdzieś usłyszeli że nie jest ono dobre, pozbywają się nabiału bo może tuczyć i tak do momentu gdy przestają spożywać jakiekolwiek przetworzone jedzenie. A nie jest ono jednoznacznie złe, przykładowo brążowy ryż, pełnopszeniczne pieczywo. Więc jeżeli ktoś przestaje spożywać jakiekolwie modyfikowane jedzenie pojawia się ryzyko niedożywienia i niedowagi.

Ktoś z anoreksją traci wagę, ponieważ to dla niego priorytet; skupiają się na wadzę, kaloriach i chcą być chudzi. Człowiek z ortoreksją nie do końca przejmuję się wagą, jest za to opętany ideą spożywania czystego, zdrowego jedzenia. Podczas gdy anorektyk ograniczy wszystko co spożywa, ortorektyk skupi się na jakości swojego jedzenia. Nie przeprowadzono żadnych dokładnych  badań, więc nie mam dla was żadnych statystyk, ale przypadłość ta staje się coraz bardziej powszechna. Myślę, że w każdym przypadku gdy ograniczasz jedzenie z jakiegoś powodu, narażasz się na niebezpieczeństwo pójścia złą drogą i doświadczenia zaburzeń odżywiania. Każda dieta związana jest z ryzykiem. W większości przypadków nie prowadzi to do zaburzeń odżywiania takich jak anoreksja czy ortoreksja, ale z pewnością pojawia się ryzyko.

Myślę, że największych znakiem ostrzegawczym jest to, gdy zauważasz że twój przyjaciel przestaje w pewien sposób uczestniczyć w swoim życiu, nie wychodzi już na obiady czy kolacje ze znajomymi, nie potrafi zjeść posiłku przygotowanego przez kogoś innego a nawet nie umie zmusić się do posiłku z rodziną. Zdarzają się tak ekstremalne przypadki. Człowiek z ortoreksją często dochodzi do momentu, gdy potrafi spożyć tylko coś, co sam sobie przygotuje.

Cóż, moją poradą jest wejście na stronę Sargent Choice. Mamy tak kilka podstawwych informacji na temat planowania posiłków nazywanego rozwiązanie 1+2+3. Chodzi tu o upewnienie się, że wszystkie twoje posiłki mają w sobie potrzebne Ci składniki: źródło protein, owoce  i warzywa czy wszelkie potrzebne zboża. Przykładowo, może to wyglądać jak najbardziej tradycyjny posiłek który dobrze znasz : kurczak, brązowy ryż, brokuły. Zjedz dwie lub trzy przekąski w ciągu dnia. Może nie codziennie lody, ale spokojnie możesz sobie na nie pozwolić w ciepłe letnie wieczory.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*